2010-05-15
 01:35:22

Remember the good times 08'

Dålig uppdatering jag vet, Louise är ju i Stockholm tror jag det va eftersom hon ska tävla. Får hoppas att det går bra för henne och laget (:
Borde väl egentligen sova nu, men orkar inte lyfta katten som ligger i mitt knä och sen gå upp för trappan och sen borsta tänderna och allt annat som måste göras. jobbigt jag vet.

Iaf! det har varit en uunderbar dag, älskar vädret! Låg och solade ett tag och ja, hela dagen har varit en slappdag med andra ord.

Tänkte att jag skulle se om jag kunde hitta något att fota imorgon/idag. Har inget photoshop på datorn eftersom jag har en ny lånedator pga. massa krångel med min egen. Men här har ni iaf en sommarbild



Godnatt alla♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: