2010-06-20
 10:12:32

Småland and sex and the city!

Godmorgon allihopa!

Idag drar jag (Alvina) till Småland, Tar tåget 12:12 från Centralen till Växjö och firar mina två småkusiner sen åker jag vidare till min mormor. Ska hjälpa henne lite och sen dra ut till stallet någon dag om jag hinner, självklart drar jag med mig kameran så bilder kommer det bli, bara det inte regnar :) Stannar tills på söndag då jag blir sljutsad med bil tillbaka hem. Tyvärr kommer jag inte kunna ha tillgång till Internet under denna veckan om jag inte lyckas ragga upp någon smålänning som delar med sig lite. Tvek, eftersom det typ är helt dött och bara gamla bor där(?)

Iaf, Igår var det Bio som stog på schemat. Sex and the city 2♥ woah säger jag bara, tycker den var sååå mycket bättre än 1an. Kläderna♥ Absolut värd att se, och de som inte gillar filmen fattar jag inte, den var både rolig, söt och inhöll fina kläder och allt en tjej kan önska sig (;



hahah snygga dom är (;

kolla samanthaaas axlar, coolt!

Hoppas ni har en bra midsommar, för det är väl denna veckan som kommer någon gång ? typ Fredag? Anyway, ha en underbar vecka♥ Om ni har tur så kanske Louise lägger upp ett/flera inlägg, ska tjata på henne puss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: